• تلفن09121712943
  • ایمیلinfo@azarnoor.ir
  • آدرسخلخال، شهرک صنعتی خلخال، خیابان کارآفرینان
  • تلفن09121712943
  • ایمیلinfo@azarnoor.ir
  • آدرسخلخال، شهرک صنعتی خلخال، خیابان کارآفرینان

پکیج پی آی دی 52

مجموعه آموزشی سطح متوسط و پیشرفه pid52

پک pid52 یک مجموعه 52 قسمتی سطح متوسط و پیشرفته اتوماسیون در تیا پورتال می باشد که با محوریت پی آی دی کامپکت به امکانات تیا پورتال می پردازد. پیش نیاز این مجموعه، آشنایی مقدماتی با پی ال سی های زیمنس می باشد که کاربر باید با مفاهیم اولیه سخت افزار و نرم افزار و لاجیک ها آشنا باشد در غیر این صورت احتمال برقراری ارتباط با این پک آموزشی سخت می شود.

مجموعه آموزشی سطح متوسط و پیشرفه PID_Compact

این مجموعه در 14 فصل و 52 قسمت و بیش از 16 ساعت آموزش همراه با سخت افزار S7-1200 و WINCC RT Advanced می باشد که شما می توانید به صورت رایگان مشاهده کنید و یا با خرید آن به همراه سایر آموزش های موجود در منوی پی ال سی از فروشگاه وبسایت در یک فلش مموری با ظرفیت 32 گیگا بایت همراه با یا بدون پشتیبانی از طریق تیکت تهیه نمایید. این آموزش ها بدون استفاده از نرم افزار پی ال سیم و سیمولیشن و با سخت افزار زیمنس ضبط شده است.

مجموعه آموزشی سطح متوسط و پیشرفه PID_Compact

در مجموعه پی آی دی کامپکت امکانات نوین استفاده شده در دستگاه های به روز دنیا همراه با محوریت پی آی دی کار کردیم . یک دید کلی پروژه برای نشون دادن جزییاتی که لازم هستند به مراحل آموزش ها کمک می کند. بخش های وسیعی از امکانات سیستم مانیتورینگ را پوشش دادیم و به صورت فصل های متمایز میتونید دسترسی داشته باشید. و در عمل اشتباه ها و خطاهایی که کاربرا مرتکب میشن با راه حل آن ها راضبط کرده ایم.

مجموعه آموزشی سطح متوسط و پیشرفه PID_Compact

در انتها شما بر رفتار سی پی یو در هنگام فراخوانی بلوک را درک می کنید. پکیج پی آی دی از امکانات کمتر دیده شده ای از طراحی یک سیستم اتوماسیون را نشان میدهد. امکاناتی که تمام مراحل منطقی آن ها توضیح داده می شه. و شما در پروژه های خود با تمام آگاهی این امکاناتو استفاده می کنید. دید کلی نسبت به طبقه بندی ذهنی مراحل پروژه به دست میارید همیشه کمک شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید